EXPOSICIÓ DE FOTOGRAFIA "PUNTS VERDS I PUNTS NEGRES"

EXPOSICIÓ DE FOTOGRAFIA

“PUNTS VERDS I  PUNTS NEGRES ”

CEIP JAUME I EL CONQUERIDOR

CURS 2015-2016

Amb motiu de la Setmana Cultural sobre el Medi Ambient que celebrarem del 2 al 6 de maig, us convidem a participar en una Exposició de Fotografia on la finalitat és, a través de la mirada dels vostres fills i filles, mostrar quina és la realitat del nostre entorn més proper.

L'exposició se centrarà en:

Punts Verds (elements i/o espais del medi en bon estat que afavoreixen un entorn sostenible), com ara: arbres, plantes, sorra, horts, paisatges urbans i naturals nets i lliures de contaminació, rius, muntanyes, éssers vius en el seu hàbitat natural, ecoparcs i àrees d'aportació de residus,  etc... i

Punts Negres (elements i/o espais del medi en mal estat), com ara: contaminació atmosfèrica, de l'aigua i del sòl, residus a zones i/o contenidors que no corresponen, paisatges naturals i urbans bruts (caques de gossos en zones prohibides i als carrers, deixalles i brutícia, horts i parcs descuidats, etc...)

També podeu enviar fotografies a setmanacultural@escolajaume.com per fer-ne un ús didàctic a les aules (aquestes no s'usaran per a l'exposició).

• Com participar?

• Cada alumne/a portarà només una fotografia feta per ell. Es pot triar un PUNT VERD o un PUNT NEGRE, l'elecció és lliure.

• La mida ha de ser 10x15 (impresa)

• S'entregarà al tutor/a dins d'un sobre junt a l'etiqueta que us adjuntem més avall (aquesta informació és necessària per documentar la fotografia)

• La data límit d'entrega serà el proper divendres 15 d'abril. Aprofiteu les vacances!!

• A les aules els alumnes participaran en la classificació de fotografies i en el disseny de l'exposició.

• MOLT IMPORTANT: Us demanem que a les fotografies no apareguen persones. L'objectiu és capturar instantànies d'elements i espais de l'entorn.

Comptem amb la vostra col·laboració!

NOM  DE L'ALUMNE:

TíTOL DE LA FOTO:

LLOC:

carrer, espai o zona natural i la població