CONSULTA CIUTADANA PER L’EDUCACIÓ

Plataforma Estatal per l'Escola Pública pensa que ha arribat el moment d'arreplegar, de forma directa, l'opinió dels ciutadans i demostrar que les posicions mantingudes per aquesta en defensa dels drets dels ciutadans estan basades en aquesta opinió. Amb açò, s'intenta canviar la forma actual de governar-nos, paralitzant les retallades i iniciant el procés de revertir totes les que s'han realitzat en els últims anys i frenant les reformes que estan engegades per a, entre tots, iniciar un procés de diàleg i recerca de consens en matèria educativa.

Ací a València, la Plataforma en defensa de l’Ensenyament Públic ha decidit posar en marxa la consulta ciutadana per l'educació. Al nostre centre podreu participar fins al proper 11 d'octubre, lliurant les paperetes de participació i la vostra signatura a les mares i pares delegades de clase o el proper dimecres 16 d'octubre a les portes de l'escola de 8:45 a 9:15h al matí o de 16:15 a 16:45h a la vesprada.

La consulta és anònima i consta de 3 preguntes a respondre sí o no, però cal signar com a que haveu participat

Fins el 27 d'octubre pots participar també per Internet. http://consultaciudadanaporlaeducacion.org/

Vine i participa.

La Junta de l'AMPA.