Conferència sobre la violència de génere

Des de la Comissió de Convivència us proposem anotar a l’agenda personal i familiar que el dilluns dia 20 de maig tindrem el plaer de gaudir a la nostra escola de la conferència que la Psicòloga Coto Talens, experta en violència de gènere i en programes de recuperació de dones que han sofrit maltractament, impartirà al voltant d'aquest tema. Després hi haurà un temps de col·loqui i debat per tal de comentar els aspectes més interessants.
La xerrada començarà a les 17’00 i tindrà lloc a l'aula de mùsica de Primària al primer pis.
Esteu tots convidats! Us esperem!
NOTA: per tal de poder reservar l’aforament adequat i la previsió de ludoteca per als vostres fills al pati, necessitem que us inscriviu pel correu aquest: caescolajaume@gmail.com